sova? Nu? Nääää..

Nu först hamnade jag i säng..och datorn fick följa med som sällskap..
Slutade jobba kl 10 och kastade mig hem på cykeln för att packa och greja inför morgondagen..
Känns inte som om jag kan koncentrera mig och tankarna bara flyger hit och dit..
Men det där reder nog ut sig imorrn när jag får ta ett steg i taget och checka av listan :)

Imorrn bär det iaf av till Linköping..
Pappa och Eva hämtar upp mig vid lunch tid och sen drar vi..
Jag är så förväntansfull och vill egentligen bara att det ska bli Sönda :)
Dagen efter..
Då kan jag tänka: "Nu är det klart"
Jag blickar framåt mot Sönda,,Men Lörda också naturligtvis :)

Jag kom och tänka på det här om dagen att det är bra lustig ibland hur ens liv ändras och tar vissa vändningar..att ett samtal med en person kan ändra ens liv eller bara för att man planerar dagen annorlunda så kan man påverka sitt eller någon annan liv på ett sätt...det där är ganska så underligt..men hääärligt!!
Den ena dagen är aldrig den andra lik :)

Inte trodde jag att mit liv skulle se ut såhär för ett år sedan..
Undra hur det ser ut om ytterligare ett år!?
Det Återstår att se...

Dags att ladda för morgondagen!!
Sov Så Gott!!

C ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback