Första natten...

...i nya lägenheten :)
Dagen har vart lång och jobbig..men nu är alla saker flyttade och det som är kvar nu det är att städa ur lägenheten och lämna in nyckarna och sen lämnar jag lägenheten i linde bakom mig och välkomnar min nya här i baronbackarna :) Känns såååå skönt..
Imorrn blir det städning, ett besök på ikea och willys och sen försöka få någon slags ordning här hemma..kommer vara fullspäckat..men det är bara att köra på ordentligt nu så man är klar sen och kan njuta av ledigheten :)

Nu ska jag soova...första natten i nya lägenheten, känns spännande..och för först gången på väldigt länge inte så ensamt :)


C♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååhh jag har sovit som en stock! alldeles underbart förutom ett jävla liv från rummet bredvid, hade nån fest eller? hahaha nej då du är ju tyst som en liten mus! ses i eftermiddag sambo:)

2009-12-29 @ 10:20:41
Postat av: Matilda

Vem vet, då kanske vi ska inviga lägenheten med en Sunekväll innom en snar framtid!! ;o) Vore mys!

Kram på dej

2009-12-29 @ 20:48:02
Postat av: Josse

SUNEKVÄLL inom kort..JAA hur mysigt vore inte det?!? Miss you Andersson, A LOT! <3

2009-12-29 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback