Im Back!

Nu var det oförskämt längesen jag skrev nånting här..vet inte riktigt varför..kanske noll inspiration eller också mycke att göra? Jag vet knappt varför.. Men nu ska jag försöka ta tag i det här igen :)
För visst har ni saknat mig!? :)

Veckan har varit hård..drabbats av förkylning som inte vill ge sig.. men har kämpat på med skolan och ett försök till att vara social där i mellan :) Nu är iaf skolveckan slut och jobb väntar imorrn..blir en kort dag så då kan jag vila upp mig resten av dagen och lördagen för att ladda inför jobb på sönda! Känner mig väldigt matt i kroppen men det ska nog gå vägen..Ledig Måndag och sen skolan en kortis på Tisda och sen är det JULLOOOOOV!! :)
Ska bli skönt med ledighet..ska skriva uppsats..men det är ingenting som hänger över mig..känns bra faktiskt :) ska fira jul och njuta av umgänge med familj och vänner och ladda inför flytt!! Från och med Januari är jag Örebroare..känns juh inte helt fel ska jag medge!! Ska bli underbart skönt..

Nu blir det ett avsnitt av Paradise Hotel innan jag ska försöka sova!!

På Återseende..Inom en snar framtid :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Great to have you back Andersson.. ;) och tack för ditt superba stöd!! :) kraam på dä!

Postat av: Sara

Klart vi har! =)

2009-12-12 @ 09:45:56
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback