Jullov!

Hur längesen var det man hade jullov? Gymnasiet? Ja det är juh en sisådär 5 år sen så då har jag gjort mig förtjänt av ett jullov nu tycker jag :) Ledig till 7:e januari och jag klagar absolut inte! Helt underbart!! Har juh iofs en uppstats att skriva..men den planerar jag att vara klar med så fort som möjligt så att jag kan njuta av leeeedigt sen :)
Och snön kom med besked idag och det snöar fortfarande..hur mysigt som helst! Känns helt underbart..Igår när jag pratade med Angelica på telefon så suckade jag bara när hon sa att hon längtade efter snön..men jag längtade mer än jag trodde! Jobbade en snabbis idag efter att jag kom hem från skolan..åkte pulka med barnen på eftermiddan..hur kul som helst!!

Jag har en underbar känsla i kroppen och det är underbart..


C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback