Söndag och tröttare än tröttast

Oj vad jag är glad för att den här Söndagen snart är över..hur skööönt som helst! Dagen har bestått av 10 timmars jobb med start kl 6 och sen vidare för att fira Ankis födelsedag som var igår, Grattis Gumman :) Lite prat om allt möjligt..riktigt trevligt att sjunka ner där med en kopp te..oj så trött jag blev av det! Men trevligt var det!

Ny vecka på ingång..den här veckan kommer bli såååå bra..jag känner det på mig!! Ska till skolan en dag denna vecka och det är Tisda,ska presentera våra undersökningar och redovisa våra paper vi skrivit under vår VFU, sen har fröken Andersson jullov,vilket känns väldigt skönt och behövligt! Jag ska börja skriva på nästa paper på Onsda var det tänkt..eller iaf kolla litteraturen! Vill ha den klar innan jul..för sen är det massa annat jag vill ägna tid åt!! Att vara leeeeeedig :)

Flytten närmar sig...ska ringa vår fastighetsskötare imorrn för att se vad han säger och om han kan komma med något besked..för 1:a Januari är jag hemlös..så jag hoppas vi får komma in i tid så jag hinner klart med min lilla etta innan nästa tar över! Sa bli sååå underbart skönt..vill bara ränna runt på IKEA för tillfället..och köpa grejer till lägnenheten! Puuh..kommer kosta pengar du vet!! :) Hoppas tomten är snäll mot mig!!

Ska försöka hålla mig vaken och kolla på Holiday..troligtvis kommer jag somna inom kort! Men jag ska försööööka..
Nu ska jag bädda ner mig och invänta filmen...

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback