Underbara dag!!

Kalt som sjutton ute..tog en kort promenad såhär på kvällskvisten men den blev inte speciellt lång! Tyckte jag var påklädd men icke sa nicke..jag höll på å frysa rumpan av mig! Brrrr!! Men det är helt klart jättemysigt med all snö :)

För tillfället ser min lägenhet ut som hej kom och hjälp mig..kartonger och påsar i hela köket..men jag står ut, för snart stundar det flytt :) lite mer än en vecka kvar..Lovely!! Igår/Inatt/Imorse hjälpte Anki mig att plocka i kartonger och tömma skåpen och rensa ur lite!! Tack så jättemycket för hjälpen, jag uppskattar det sååå mycke!! Lääängtar efter Örebro :)

Idag har jag skrivit på mitt paper, flyter på hur bra som helst!! Ska hämta en bok på universitetet imorrn så jag kan fortsätta skriva lite till..men har 2 sidor kvar att skriva och sen kan jag anse mig som klar..känns underbart!! Snart kan jag njuta av mitt jullov fullt ut :)

Imorrn blir det Mat och Bio med Anki..NEW MOON!! Känns som om jag väntat alldeles för länge på att gå och se den..men nu, ÄNTLIGEN!!

Dagen imorrn kommer bli lika underbar som den här dagen!!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback