Gör mig frisk..

Jag har nu var förkyld i över en vecka :( Jag tränade inte på hela förra veckan och inte kom jag iväg idag heller.. :( Blir galen..vill vill verkligen träna..fruktansvärt tråkigt..blir rastlös och sover inge bra heller..hmm..ska kurera mig ordentligt så jag snart kommer igång igen :) Helgen svischade förbi precis som vanligt..men hade otroligt roligt i lördas :) var en helt perfekt kväll!! Sånna vill vi ha mer av :) Jobb hela veckan..känns underbart..så vill jag ha det jämt :) Jag och Sara har bokat resa till Cypern..var inte en dag försent..åker i Juli och blir borta en vecka..ser jag verkligen fram emot :) Någon mer som ska med!? Kommer bli superskoj.. :) Nej nu ska jag bege mig hemåt om en stund och krypa ner i sängen..mycke sömn ska vara bra har jag hört :) På Återseende..

Kommentarer
Postat av: jb

ne men fy satan andersson..semester alltså..fan va fint! HELT RÄTT! det är du SÅ värd!

2009-02-03 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback