Vilken dag...

...jag hade igår :) vaknade tidigt..inget jobb så jag blev ledig..funderade på vad jag skulle hitta på för något..Therese kom på idén om att åka upp till Stråssa och åka pulka och grilla korv..Bra förslag tyckte jag :) Ringde Johanna och Jonny, dom skulle med :) Plockade upp Ica i hytta och sen drog vi mot Stråssa..en helt underbar dag med galen pulka åkning, korvgrillning och sooool :) var så himla skoj!! Men innan vi drog iväg så beslöt jag mig för att kolla lite på tv..slog på tv:n och kanal 5..Full Pott på tv, sånna program är inte min favorit..men jag kollade en lite stund och tänkte..va tusan, undra om jag ska prova ringa..så jag provade..och det går fram signal efter signal..mitt hjärta började slå snabbare..gaaah..kommer jag komma fram tänkte jag!? Helt plötsligt hör jag programledarens söst i mitt öra...(nu slår mitt hjärta mega snabbt)..ja jag får svara på kombinationen man skulle lösa och svarar rätt.. :) Jag vinnner!!!! jag kom fram, svarade rätt och vann :) ja gårdagen var min bästa dag på länge :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad vann du då? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback