Heeelg!?

Ja nu är helgen här...om man nu kan kalla det helg..jag har juh vart ledig i en vecka nu :) och nu är det bara 2 dagar kvar sen bär det av hemåt.. :( Hmm..ja det är med blandade känslor..jag njuter av att vara här..hitta på massa skoj och bara ha det bra..det är så underbart!! Men visst kan det vara skönt att komma hem..och komma igång med vardagen igen :) Sånt här borde man helt klart göra oftare..heeelt underbart..semester..det behöver man :) Men som sagt..på Sönda bär det av hemåt..då är det ny vecka..med lite jobb.hoppas på mer, geeee mig :) Idag har jag åkt slalom..jag och Lovisa har korsat backe efter backe..sån himla skön känsla..men nån Anja Persson kommer jag aldrig bli..mohaha..Nu börjar det mörkna..ska göra mig en kopp te och krypa upp i soffan nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback