"Hej Kompis" :)

Vilken chock...Johanna ringer och säger " Hej, Du jag har skickat ett paket till dig men kom inte riktigt ihåg din adress..så jag skickade paketet hem till mig och mamma är i närheten av där din mamma bor och hon tänkte komma förbi med paketet, för du är väl hos din mamma?" Jag förklarar var mamma bor och fattar väl egentligen ingenting.. Plötsligt knackar det på dörren hos mamma.. Jag öppnar..och tror inte mina ögon när jag får syn på Jonny som säger " Hej Kompis" :) och brevid honom så står hon :) JOHAAAANNA!!! Hon är hemma..jag fattar ingenting..hoppar och skriker som en idiot..kramas..tänkte snabbt att sätter jag mig inte ner nu då svimmar jag!! Ja det här är den bästa dagen nånsin..jag är överlycklig..och hon stannar hemma ett tag..Jaaaaa...det här kommer jag leva på väldigt länge..!! Kommer knappt kunna somna ikväll juh..skitglad verkligen!! Ska upp tidigt som tusan imorrn..jobba jobba och sen hem och sen upp till Johanna..känns verkligen jättekonstigt!! Nej jag fattar ingenting..haha..Men jag är gladare än nånsin!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahah! Skulle verkligen velat sett dig igår! Ojojoj.. Jag höll på att ramla omkull när hon ringde igår, från ett hemnr! Nej, det känns helt sjukt att ha henne hemma, men otroligt roligt! Då kanske vi ses hemma hos henne då. Men kommer inte förrän efter jobbet, och slutar ju inte förrän sju! Blä!

2009-01-25 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback