Helg!?

När jag vaknade imorse så tänkte jag...åååhh va skönt å sova ut i helgen..haha..eller inte..helgen består av jobb på sönda och på lörda ska jag upp och tvätta..så det blir ingen sovmorgon här inte :) Får besök av Lovisa på Freda.. hon ska sova hos mig..blir fredas mys och Lets Dance :) sen på Lörda tänkte jag vi skulle baka dumlekakor..och där i mellan ska jag tvätta och städa..så det är fullt upp!! På Sönda är det jobb, glad att jag tackade JA, alla timmar behövs!! Idag har jag iaf en ledig eftermiddag..känns konstigt..men jätteskönt :) ska snart hemåt och greja lite och sen är det träning på det.. Det är mycke funderingar hit och dit..men det rätar väl ut sig så småningom.. dags att bege sig hemåt :)

Kommentarer
Postat av: Nea.

Vet du varför killar inte bloggar? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback