Jaha!?

Nu är snart alla ledighet slut... jul och nyår kom och försvann lika fort igen..dags att börja städa undan julen och hänga upp nya gardiner och fräscha till lite..hmm..det får bli ett projekt till nästa helg innan avgång till sälen :) Javisst för dit ska jag om en vecka, med släkten...jihoo..ska bli såååå skönt å komma hemifrån..är lite orolig för hur jag kommer överleva mars månad..men det ska nog gå vägen..haha..på något sätt ordnar det sig alltid :) Hos Pappa och Eva nu...var hos Karin och Marcus igår och spelade spel..Idol kareoke, när och fjärran och upp till bevis :) vann två av dessa..YES!! Har vart en jätteskön helg :) Undebar..känner mig ganska utvilad :) Blev Lite filmkväll med Angelica i Fredas..American Crime och Suburban Girl..American Crime var en sån otroligt bra film..Den måste ni bara se..sann historia...förjävligt är vad det är.. :( Sen efter att vi kollat på dessa intog vi ryggläe i soffan och kollade sunes jul..skrattade oss igenom ett par ansnitt innan vi somnade :) Som sagt...tillbaka till vardagen då..känns juh lite sisådär..men det är väl så..har man vart ledig lite längre och inte jobbat så mycket så kanske det är sisådär å komma tillbaka..eller bara skönt att komma igång igen..ja det visar sig!Jag ska väl inte klaga..har väl inget hektiskt jobb precis :) Ska inta mig en kopp te nu, sen ska vi bege oss till Köping och handla innan vi åker hemåt :) Happy Birthday tooo me ;)

Kommentarer
Postat av: angelica

snart gör vi om det. För det var så mysigt & bra. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback