Njuter för fullt :)

Jaha, den här veckan börjde jag med att vakna upp i Sälen :) underbart..njuter för fulla drag..ledigt och andas fjäll luft, ja det kan inte bli bättre!! Vi var några stycken som åkte upp i söndas..kom hit och installerade oss och gick in för en veckas semester :) Sen dess har det promenerats en hel del..åkt slalom, grillat, kollat runt och spelats texas Holdem :) har vart så himla skönt.. Idag kom resten..närmare 14 st..haha..bang bang sa det bara och sen var alla här..så nu är precis allt som det ska :) Familjen Andersson har semester..haha..Imorrn får jag se om det blir en till tur i slalom backen..verkar som om det är ganska många som ska iväg imorrn..jag kanske ska göra ett par åk jag också :) annars spenderar jag tiden med att göra nånting annat..för det finns att göra!! :) Hmm..Blev lite umgänge med Josse, Matilda och Linn hos Matildas syster i Lördas..och sen tog vi en tur till folkan.. :) Oj, så kul jag hade!! En helt underbar kväll..kommer jag leva väääldigt lääänge på :) Jag mår bra och är glaaad..

Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

Alla älskar väl scrubs?? (;

Postat av: Sara

Du har det gött! =) När kommer du hem?

2009-01-15 @ 10:32:38
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Percy

O jag är såå glad att du följde med ut...det är bara början vet du ;) PUSS!

2009-02-02 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback