FREDAG

Ja idag är det Fredag och det är helt godkänt för Fröken Karlsson att sjunga på Fredags mys låten idag..Hon gick och nynna på den i Onsdas..det kan inte vara lätt för henne, lite smått förvirrad :)
Fredag och 3 lediga dagar framför mig..Känns skönt...
Gäller att ladda ladda och ta vara på den lediga tiden innan en ny vecka tar fart!!
Vad göra idag då!?
Jag har ingen aning..Blev lite sugen på en vända till Örebro för att kolla lite..men min kära mamma sover så inge lån av bil där inte..hmm..kanske bara ska nöja mig med en sväng på stan här i Linde..Nått vill jag göra iaf..inte bara sitta här och inte göra nå..Nej det går inte :)

Firade Farmors födelsedag igår..började med ett stopp i Nyköping på en stor parkering där hela Familjen Andersson skule krångla sig in i bilarna för att sedan åka tillsammans mot som "sjungande stenarna"..8 bilar tror jag vi var..haha..det var en rolig syn..
Vid stenarna så intogs vårt förstärkta fka som vi hade med oss..och sen trallade jag runt där i gräset en stund och knäppte lite kort med Tobias Kamera.. :)
Sen vidare mot nästa stopp där det blev en guidad visning under jord :) Fick se hur militären hade byggt upp en stor stor anläggning under jord om det skulle bli krig..riktigt intressant måste jag säga!! :)
Sen var det fri tid en stund innan vi skulle äta och några av oss besökte en loppis..himla skoj det där å gå å kolla om man kan fynda något :)
Sen vidare mot Skeppsvik, till Ulla och Bengt, där vi skulle äta mat...ojoj, va fint huset är..och utanför..ja jag blev alldeles salig..satt på berget på kvällen och bara njöt :) härligt var det...
Sååå...strax efter 10 tror jag vi begav oss från skeppsvik och åkte hemåt..så en trött fröken Andersson landade nog i säng runt halv ett!! Det var en underbar dag måste jag säga :)

Nej nu ska jag ordna och fixa lite till här innan jag sätter igång med min dag :)

På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback