Glaaad

Ja idag är Andersson överlycklig :)
Har fått datum bekräftat och den 8:e Augusti blir det av..är så lycklig..bara en månad kvar..känns helt otroligt faktiskt och det gör mig så glad...
Min ledighet hade väl inte kunnat börja bättre :)
Inte många dagar kvar tills jag befinner mig på varmare breddgarder...ska bli så underbart skönt med lite semester :) en välbehövlig sådan...och dessutom få träffa Johanna och Jonny, det gör mig ännu lyckligare :)
Vilken start jag kommer få på nästa vecka...
Men än är vi inte där..morgon dagen kommer bestå av tvättning, städning och packning..ska hälsa på mormor en sväng också..Imorrn kommer jag nog ha så fjärilar i magen och drabbas av panik när jag inser att min väska väger för mycke..att jag aldrig aldrig lär mig :)
Men det måste lösa sig innan Sönda för då bär det av ner mot gbg till Sara...

Ikväll då!? Jo Jag, Bergentz och Sollin tänkte göra ett besök i Örebro för att se vad som erbjuds där... Ska bli såå skoj..!!
Brukar bli galna kvällar :)

Nej nu ska jag ta nå å äta och sen börja fixa lite...

Love
C ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback