Godmorgon..

..eller förmiddag snarare!!
Har  spenderat mina hittils vakna timmar med datorn i mitt knä!!
Läst bloggar hela morgonen..och ibland blir jag ganska förundrad över hur vissa människor hinner med..och vilket liv dom lever!! Spännande med äventyr varje dag och helg..Mitt liv!? Ja det bara lunkar på och det händer inte speciellt mycke..Man bor där man bor och gör det man gör..dag ut och dag in!!
Hmm..Ibland blir jag så fundersam och tänker på vad man skulle kunna göra för att få ett sånt spännande liv..där det alltid händer något..men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på om man vill ha ett sånt liv, där alltid något händer och där man alltid ska vara på plats och göra något!!
Ja det är en svår blandning..
Jag bara går och väntar och väntar på att nånting ska hända..men det händer aldrig!!
Jag vill att månaderna ska springa på för jag är så nyfiken på hur mitt liv ser ut om ett halvår..kommer det vara lika som nu!? eller kommer det vara förändringar?
Förändringar kommer det vara..men frågan är bara om det kommer vara mer annorlunda än det jag redan vet om!?
Ibland snurrar det på ganska bra..och ibland vet jag varken ut eller in!!
Ibland går tiden för sakta tycker jag...det behöver hända något!!

Men åter till verkligheten..får nog lägga dom där funderingarna åt sidan och komma igång med dagen..
Dagen består av jobb, jobb, jobb..men sen väntar ledighet!!
Lovely!!

C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback