Hemma Igen

En vecka går fort..alldeles för fort..
Redan ny vecka och den förra spenderade jag som ni kanske vet i Cypern..
Har haft en underbar vecka..
Solat, badat, ätit god mat, umgåtts massor med Johanna och Jonny :)
ja det har vart helt underbart...och jag vill bara tillbaka..eller åtminstone få hem dom två hit så man kan umgås mer!!
Mycke roligt har vi gjort och det är väl lite svårt att skriva ner allt här..
Det får jag berätta för er senare...

Är fortfarande kvar i Göteborg...Imorrn bär det av hemåt..ska bli så skönt att få komma hem och packa upp väskan och tvätta alla kläder som inte luktar såå himla gott efter att dom har bott i en resväska i en vecka...
Det har helt klart vart en underbar vecka och jag är så glad för att jag åkte :)
Men nu är det åter till vardagen i Lindesberg..
Vet inte riktigt hur min vecka ser ut..vad det verkar så blir jag ledig och nästa vecka sätter det igång med jobb igen!!

Har kommit in på skolan förresten, så till hösten blir jag student igen..känns juh ganska så konstigt..men jag är så glad för det..då slipper jag gå å tänka på om jag kom in eller inte och nu vet jag att detta är ännu en start på min framtid...
det flyter på så bra just nu med allting, och det gör mig så glad...
Inte nog med det, det är juh sommar också :)


vad har hänt här hemma då!?



C


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh älskade älskade du! Grattis till skolan! =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback