Ledig dag

Ja det är jag inte borskämd med..lediga dagar såhär mitt i veckan..men det är underbart skönt!!
Gick upp tidigt imorse och slängde in all tvätt så nu luktar den gott och är invikt i garderoben :)
Efter att första tvätten var inkastad så blev det en promenad runt Stora lindesjön med Therese och Anki..skönt var det..!!
Och på vägen hem mullrade min mage för att jag var så hungrig..så det blev lite efterlängtad dinkelmannagryns gröt..mumma!!
Plockat undan alla grejer efter resan...
Nu har jag städningen kvar och sen blir det en dusch på det...
Sen kan jag väl se mig som klar här hemma..
Ska möta upp mamma för att följa med henne på vårdplanering..men efter det så har jag hela dagen framför mig..ska bli så skönt!! Det är underbart att vara ledig...

Imorrn väntar en tripp till Kungsör med Anki och Therese..vi ska hälsa på pappa och Eva..ska bli skoj!! Ska inhandla ett badminton set och sopa banan med dom tänkte jag!! Har haft ett extremt sug efter att få spela badminton :)
Skoj ska det bli iaf..en lite dagstripp...

Jag är ledig och jag njuter..
Men något gnager i bakhuvudet!? :S


C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback