Mysig Dag

Vaknade efter 9 imorse..sovmorgon för min del som i vanliga fall brukar gå upp vid halv 8 eller 8 när jag är ledig!!
Inte så bra väder idag..underbart tycker jag för stunden..har lite saker att fixa här hemma och hinner inte utanför dörren riktigt än..
var tänkt at jag skulle gå upp i tid idag och ta mig en promenad men jag känner att jag inte orkade idag..ville ha en sovmorgon och en Mys dag här hemma för mig själv..
Fick papper från universitetet idag :) om första dagen och nollningen och allt..hej å hå..ett hårt schema men roligt kan jag tro att det blir..men frågan är om jag kan stiva in mig hos min bror eller nå i Örebro..för annars blir det en väldans åkande hela dagarna..men han har väl inte kommit i ordning då kan jag tro så jag får nog inhandla mig ett busskort och åka fram och tillbaka dom första dagarna..först skola på dagen och sen aktiviteter på kvällen :) Här ska det levas studentliv :)
Visst finns det några frågetecken som flyger runt i mitt huvud men det löser sig nog inom sinom tid!!
Finns så mycke som jag ser fram i mot nu...
Veckorna kommer springa på fort och innan man vet ordet av så ändras ens liv ganska snabbt...
Jag har förhoppningar och hoppas att det ska lösa sig till det bästa :)

Nu ska jag gräva ner mig i soffan och läsa igenom alla papper och fixa vidare här hemma...

På Återseende..

Kommentarer
Postat av: Josefäjn

det komer bli SÅ bra o jag är säker på att du kommer trivas som fisken i vattnet, lite ombyte av miljö o lite nya människor i ditt liv, toppen Andersson! ;) KRAMAR OM!

2009-07-23 @ 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback