Sista..

..Lediga dagen innan 4 kvällar och dagar med jobb väntar..
Gäller att ta vara på tiden när man är ledig!! :)

Var så trött imorse när jag vaknade, ville verkligen inte gå upp..men släpade mig ur sängen och gjorde mig klar och gav mig ut på stan!! Mötte upp tjejerna utanför Bellas där vi intog lite lunch..väldans trevligt och gott :)

Har precis rensat klart alla blåbären och kokat sylt :) så nu har jag mumsig sylt varje morgon jag ska äta gröt, perfekt :)
Resten frös jag in för att göra en paj..nån gång..kanske..jag får se!! :)

Maten står i ugnen, det blir kyckling och bönsallad..
Snart kommer Bergentz på en visit :)
Lyx att få träffa henne 2 gånger på samma dag!!

Nej dags att njuuuta ordentligt av den sista lediga dagen :)


C

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jag som innehar lyxen om jag får be. Gött att ta igen lite tid när du varit utomlands! :)

2009-07-23 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback