Speeeedad

Ja, Fröken Anderssons hjärna går på högvarv...och nu börjar jag blir riktigt trött..
Tur för mig att jag har ett kvällspass som väntar imorrn annars skulle jag nog vara ganska trött...
Så imorrn väntar Sovmorgon..sen ner på stan för att fixa lite grejer..Tycker att jag fixar och grejar och ordnar men jag tycker ändå inte att jag kommer någonstans..Men snart borde allt vara färdigt!?
Klockan är läggdags för längesen..men jag går nog på övertrötthet...gäspar och gäspar..men inge trött i ögonen..
Hur ska jag kunna sova!?
HJÄÄÄLP!!!

Det kryper i kroppen på mig, den här känslan kommer nog inte försvinna på ett par dagar men jag skulle vilja ha allt klart inför Dagen D så jag slipper tänka på det sen...

Flytt eller inte!?
ja, letar lägenhet gör jag iaf..
Vi får se vad det blir av den biten...

Nej nu ska jag försöka stänga butiken och hoppas på att mitt huvud ställer in sig på vila...

På Återseende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback