Trött tjej

Så var första kvällen gjord..
Jobbar dag imorrn och sen kväll på Freda igen..Och sen väntar ett långt pass på Lörda..men det är bara att kämpa på nu.. sen blir det någon dag ledigt och sen jobb igen!!
Känns som om man gör sista rycket nu.. :)

Har kännt mig så stressad hela dagen..puuh..men när jag gick iväg och jobbade så tänkte jag att det bara är å släppa, andas lite och ta nya tag..allt löser sig, det gör det alltid!!
Ska bli skönt när Lördagen är över iaf..för då jobbar jag min sista helg.. och sen har jag bara saker att se fram i mot :)
Det är dom små sakerna som gör mig glad :)

Trött är jag iaf och jag borde egentligen gå å lägga mig..
Men har haft en jättebra kväll iaf..lekt och stojat.. 1...2...3..STJÄRNA!! Det roade vi oss med ett tag..jag har ett sånt roligt jobb..det kan jag konstatera..man blir som barn på nytt igen :)

Nej nu ska jag kolla runt efter lite grejer och sen är det läggdags!!
Bäst att börja ladda för morgondagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback