Underbar känsla

I Måndas när jag vaknade och skulle bege mig till jobbet så tänkte jag " Låt denna vecka gåå fort" och titta, det har den gjort..en dag kvar att jobba och sen tar jag inte bara helg utan en helv veckas ledigt...är en underbar känsla!!
Äntligen ska jag få vara lite ledig..
Helgen kommer bestå av att packa och tvätta och städa hemma och på Sönda drar jag ner till Sara och sen på Månda morgon sitter vi på flyget mot Cypern..aaaaaa jag längtar så!!
Sola, bada, träffa Johanna och bara ha det underbart! Ska njuta av varenda minut som jag är därenere..för om den veckan går lika fort som en vecka gör här hemma så kommer det bara säga poff och sen sitter man hemma på Kristajna igen :) Nej, Njuuuuta ska jag...

Kom på det idag, att det är sista dagen som jag gör på grönsiskan på ett tag..känns lite sorgligt..triva juh så bra där med all personal och alla barnen..dom är verkligen underbara!!
Önskar jag hade ett fast jobb där som jag sen kunde återvända till när min semester är slut!!
Men det är bara att bita ihop..mycke som kommer hända där i mellan..
Om ett par år kan jag vänta mig ett fast jobb och betald semester..men det är då, nu ska jag njuta av nuet!!

Det är en underbar känsla jag har i kroppen, vill aldrig att den ska försvinna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback