Underbara dag

Ja ledig eller inte så älskar jag Lördagar..Gillar dom iofs mer när jag är ledig, precis som nu :)
Blev en kvällspromenad igår runt "lilla"..skönt att avsluta kvällen så..packade ihop saker och sov hos mamma..det var inge vidare å sitta själv tyckte jag!! Upp imorse igen för en morgonpromenad..fick med mig Anki runt Aspensäng :) så skönt var det..solen lös och det fläktade lite..helt underbart!!
Frukosten har blivit intagen och nu hamnade jag här..lite trött faktiskt..men ska snart släpa mig in i duschen så råder vi nog bot på det också..
Ledig ett par dagar nu innan kvällsjobb sätter igång..
Skönt att få några timmar men en del grejer irriterar mig med det där..men det är bara att bita ihop :)
Gäller att hålla sig på fötterna nu för framöver blir det mycke ryggläge...

Idag då!? Ja jag har inga som helst planer..kan vara ganska skönt..slappnar av lite mer och njuter av att man har ledigt!!

Nej, nu blir det duschen och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!!

På Återseende...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback