1 Juni

Ja idag är det första dagen på första sommarmånaden...
Juni..man riktigt känner hur sommaren närmar sig..eller förresten den är juh redan här :)
Men ibland kan jag känna att den riktiga sommaren kommer när alla slutat från skolorna och barnen får sommarlov..semestrarna börjar och alla dra iväg åt sitt håll..
Hur min sommar ser ut än vet jag inte..kanske jobba mycke, kanske inte!! Det visar sig...
Kommer ihåg den där känslan jag hade när jag jobbade på ECC..4 veckors semester hade jag då..betalt och allt..det var såå underbart..att veta att man var ledig..kunna njuta fullt ut.. det längtar jag till igen..
Ska väl inte klaga egentligen, hade en riktigt bra sommar förra sommaren..får se hur sommaren 2009 tar fart..
Har iaf jobb i 2 veckor till som det ser ut nu..sen om det blir fortsatt eller inte, det visar sig...

Idag är det alltså 5 veckor kvar tills jag och Sara tar våra väskor och flyger ner till Cypern..Vid den här tiden om 5 veckor så sitter vi faktiskt på planet, påväg ner...
Längtar så himla mycke tills dess..det blir min riktiga semester denna sommar..oj så jag ska njuta :)

Sol även idag..underbart :) Har en kort dag på jobbet idag..men sen ska jag möta upp Therese för att fixa lite och efter det så ska jag jobba hos Sofi mellan 5 och 7..så det blir en fullspäckad dag kan man säga..
Så innan jag vet ordet av är det väl snart dags att gå å lägga sig :)
Förstår inte hur jag ska stå ut i sommar i denna bastu till lägenhet...
Virder och vänder på mig varje natt för att det är så ljust..och nu kom värmen också..Puuh..
Men man ska väl inte klaga..om man inte gör nånting åt det..så antar jag att man inte har rätt att klaga!?
Men gnälla lite ibland är helt okej tycker jag :)

Nej nu ska jag göra i ordning lite gröt..sen fixa mig för jobb..
Ska göra ett stopp vid polisen för att hämta passet som är klart sen vidare för att jobba med mina underbara ungar.. :)

Hoppas ni får en underbar dag i solen eller vart ni nu befinner er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback