Barnmat!?

Har haft en underbar dag!!
Imorse när klockan ringde kunde jag snabbt konstatera att jag inte alls var så trött som jag trodde att jag skulle vara..så jag hoppade ur sängen och gjorde mig klar för jobb :) Cyklade mot jobbet och de underbara barnen :)
Dagen gick som vanligt väldigt snabbt och kände mig glad när jag cyklade därifrån..har fått förlängt :) så det känns otroligt bra :) Så på den fronten flyter det på väldigt bra måste jag säga...
När jag väl kom hem så bytte jag bara om och sen gav jag mig ut på en promenad med musik i öronen..såå hääärligt!!
När jag kom hem så kurrade magen..fixade i ordning lite kikärtsmos, lax och broccoli..Det där moset ser juh ut som barnmat..men när det är sååå gott så får det se ut hur det vill :)

Imorrn väntar jobb och sen ska jag till Ida på en liten inflyttningsfika, ska bli såå trevligt :) Och efter det blir det lite träning om det hinns med..
Den här veckan kommer att flyga iväg och till helgen väntar studentfirande.. :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback