Bra dag..

Idag har det vart en riktigt bra dag..
Började tidigt på jobbet, men slutade även tidigt.. :)
Hoppade in hos mormor där det böds på jordgubbar..mums..
Intog balkongen där solen lös rakt i ansiktet på mig och mumsade i mig gubbarna..blev kvar hos mormor med mamma hela eftermiddagen..sååå härlig och mysig dag har det vart!!
Sen skulle mamma mormor och Carina ner på strandis för att kolla på de mimande småstjärnorna..jag hände på..avnjöt en glass, lyssnandes på de små i solen..underbart!!
Men efter denna dagen är jag ganska trött och ögonen slår nog ihop vilken sekund som helst..
Såå dags att sova så man är pigg och glad imorrn också :)

 Maria Therese Karlsson ....Dina ord lugnar mig!! Det känns otroligt bra ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra andersson :) En liten rättning bara : maria therese haha :) kraaaam

2009-06-23 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback