Fredags Kväll

Tvättat, dragit ett varv med dammsugaren,på med mysisar, lagat mat, ätit maten, målat naglarna, kollat på tv..och kollar fortfarande på tv.. det är väl ungefär vad min Fredags kväll bestått av och kommer att bestå av..
Jag är så fruktansvärt trött..den här veckan har inte bestått av mycke sömn..och i helgen blir det inte mycke sova heller..ska försöka sova ut lite imorrn..
Börjar dagen med en promenad..i mina nya skor som jag inhandlade idag :) sen är det bara att göra sig klar för att åka till Kloten och detta omtalande studentfirande som jag skrivit om varje dag nu tror jag :)
Jag längtar redan till nästa vecka..härliga dagar på jobbet..en tur till Örebro för att fixa lite inför Cypern resan :)
Nedräkningen har börjat...läääängtar!!

Auf wiedersehn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback