Fullspäckad Dag

Måndag..veckan har tagit fart..underbart tycker jag..är glad för att helgen är över.. :)
Gick bra att jobba igår..men var så fruktansvärt trött när jag kom hem..sov en stund, tog en frukt och sen blev det en promenad med Therese, härligt :) Somnade som ett litet barn igår kväll..
Idag vaknade jag upp och var fortfarande fruktansvärt trött..masade mig ur sängen och iväg och jobbade..sklutade kl 14..hem, bytte om och gav mig ut på en promenad..gick sen till affärn för att handla lite..bakning stod på schemat :)
Blev morotsbröd..ett så himla gott bröd..och nyttigt också :)
Ska avnjuta en macka och en kopp te lite senare :)

Har haft en underbar dag...ge mig en ny..
Full fart mot heeelg :)










Kommentarer
Postat av: angelica

gött!

Postat av: Jos

mumma! säger som de gamla damerna, vill ha recept på de där! ;) PUSS honey

2009-06-17 @ 11:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback