Gääääääsp

Åååå nej tänkte jag när klockan ringde..sååå trött..men masade mig upp för att göra mig klar..och jag blir lite sur på mig själv nu..sitter här och har inget att göra..ska inte cykla iväg förns om en halvtimme..hur kunde jag vara så snabb idag!? Hade juh kunnat sova lite till...
Kommer nog bli en seg dag det här..jobbar till kl5 idag och sen när jag kommer hem så planerar jag en promenad..
Så himla tråkigt nu när träningen är slut :(
Visst går det bra att gå..men va tusan..ska man gå och gå och gå hela sommaren?? Nej jag måste nog komma på nånting å variera med..kanske simma nån gång då och då..men det är juh inte heller nån hit tycker jag..haha..
Nej det ska vara musik på hög nivå å peppning från alla dess håll..då blir jag taggad!!
Hmm..ja jag ska försöka reda ut det där...annars ser det inte roligt ut...

Regn idag :( stackars studenter..vad har dom fått för väder? Det kan väl iaf få vara uppehåll..
Igår kväll när jag skulle lägga mig så hörde jag när dom gick här nere på gatan och skrek..Så deras humör verkar vara på topp iaf :)
Hoppas dom får upphåll under dagens karneval och imorrn när dom ska springa ut..

Jag har klippte och klistrade igår..och nu är jag klar med mitt gigantiska kuvert med tillhörande vykort till Linus :) Tänkte att jag skulle slå på stort..och stort blev det alltid :)
Men texten blev lite sne här och där..men va tusan..det är juh jag som gjort det så vad kan man begära!? :)

Inge sova ut i helgen heller..På Lörda ska jag upp i tid och göra mig klar för studentfirande..och på Sönda jobbar jag med start 05.15..sen väntar en veckas jobb igen...Gääääääsp...
Men det är bara att bita ihop..sova ut kan man göra någon annan dag :)

Nej nu ska jag ta mig för att göra nånting annat så tiden springer iväg lite tills det är dags att ge sig iväg..

På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback