Glad Midsommar!!

Så var det Fredag och Midsommar..vaknade tidigt idag av att den stora gula lös in genom mitt fönster, härligt :)
Kan väl få hålla i sig såhär hela dagen nu!?
Ska be till vädergudarna att dom inte släpper ner nå regn :)
Åååå va härligt det var att vakna upp imorse och inte behöva gå upp till nå jobb, att få vara ledig..den känslan älskar jag :)
Det här kommer bli en härlig dag..
Vsste inte riktigt vad jag skulle ta mig för så jag satte mig här en stund..men ska ivänta Angelica och sen ska vi väl börja göra lunchen som vi lite senare ska ta med oss ner på strandis och äta där :)
Häääääääärligt är det :)

Fixar och trixar med lite låtar som jag ska lägga in på mobilen, behöver ha bra musik på mobilen när jag och Sara åker till Cypern..har juh inhandlat högtalare till telefonen..så lite bra musik på det borde göra susen :)
Är det någon som har nå bra låtar så får ni gäääärna skicka dom till mig!! Behöver mer nämligen...
Kan tänka mig att ni sitter och klämmer på en del bra låtar :)

Nej nu ska jag ta tag i den här dagen...

Hoppas ni får en jättebra dag och en underbar midsommar!!

Don´t forget the flowers tonight :)

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback