Godmorgon Lördag

Vaknade för en stund sen..något sånär pigg...
Men hade gära velat sova lite längre..men svårt att somna om..men nu har jag iaf haft det mörkbelagt när jag sovit.. :)
Pappa och Eva har dragit iväg till Stråssa så nu har jag ett helt hus för mig själv..tyst..lugnt och skönt :)
Hade hoppats på att alla väde gubbar skulle ha fel om dagens väder så jag kunde gå ut och lägga mig på gräsmattan..Vi får se om den tittar fram senare...
Åker hemåt nån gång på eftermiddan så då ska den titta fram innan dess...
Kommer ha en skön morgon här i sängen..för snart väntar lite film..
Vi hade iallafall tur med vädret..fick låna den av SB..var så längesen jag såg den så ska ta mig en titt för att friska upp minnet lite.. :)
Sen blir det frukost och en dusch på det...
Sen har jag dagen framför mig..

Hoppas ni alla får en bra Lördag, för det ska jag ha :)


C ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback