Imorrn gäller det..

Så var det äntligen helg..underbart..jag är sååå trött...
Dagen har vart lååång...
Började tidigt imorse..segt på jobbet när det inte var så mycke barn..så vi packade en ryggsäck och tog våra tre barn och gick till linbanan imorse..Underbart väder var det juh så vi kunde inte sitta inne!!
När vi väl var tillbaka så ramlade det in 2 barn till och det var dagens skara..
Nästan så man tar arbete från varann för att ha något att göra...
Men det är skönt också..man får lite mer tid för barnen..Dom är såå goa dom små liven :)
Sen när dagen var slut på Grönsiskan så gick jag hem till mamma och satte mig och kollade på tv, somnade sittandes och när jag vaknade till så insåg jag att jag skulle iväg och jobba ytterligare 2 timmar till på tallbacken..Bara att släpa sig iväg..och jag fick stanna kvar lite längre än vad det var tänkt..oj så trött jag var när jag cyklade hem..
En del dagar är man tröttare än tröttast, undrar om det kan bero på vädret!?
Men jag ska inte klaga..ytterligare en jobb vecka är gjord..bara en vecka kvar och sen har jag en hel vecka ledigt som ska spenderas i Cypern..
Guuud vad jag längtar!!
Men åter till denna helg...imorrn gäller det :) Håll en tumme för mig vid halv två..
Therese...tack för ditt erbjudande, du är heeeelt otrolig :)
Så nu hoppas att vi detta går vägen för då vet jag en som kommer sväva på moln ett tag framöver :)
Imorrn kväll väntar grillkväll hos Fridolino.. ska bli trevligt..
På Lörda schteeker vi i solen och till kvällen väntar grillning hos Ida med ett avslut på sommarens första parkfest :)
Detta kommer bli en riktig svängis helg..och dom helgerna brukar alltid bli en succé :)
JAG GILLAR´T...Haha...

Nej nu är det väl dags att släpa sig till mammas soffa och sova lite..
Utvilad imorrn är det som gäller..
Håll en tumme för mig imorrn då! :)

Seeee Yoooou ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Var steks det imorn? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback