Ljuvliga kväll..

Åååå...det blev en lugn och underbar fredas kväll..
Klumpen i magen är borta..jag känner ett lugn!! Han finns där ute nånstans och vakar över oss..du fina!!
Sitter och tittar ut genom fönstret och kollar på solen som fortfarande kämpar på..har en kopp grönt te vid min sida..och jag är iklädd mysisar..Jag har Fredas MYYYYYS!!

Är i Kungsör, hos Pappa och Eva..dom har flyttat till hus..det är jättefint..och jag känner redan att jag trivs och kan åka hit jämt :) Jag blev att känna ett lugn..så himla härligt!!
Sen har jag haft krypar race med Theo här på golvet..han pratar och jag svarar..klok killa det där!! Han säger allt jag vill höra..och mina svar klingar fint i mina öron!! Precis som det ska vara...

Jag är trött, känner mig trött i kropp och huvudet...
Blir ingen sen kväll här inte..
Funderar på om det blir en film innan jag går å lägger mig..
Det visar sig...

Nu ska jag umgås med folket här på Krokgatan :)


Love
C ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback