Lördag

Helgen har börjat...
Startade dagen med en morgonpromenad runt lilla lindesjön..snörade på mig mina nya skor..oj vilken skillnad det var att gå i dom..helt otroligt..sen hem och gjorde i ordning en tallrik med dinkel mannagryns gröt :) Så jag har haft en riktigt bra start på dagen...känns skönt..nu tänkte jag sitta här en lite stund att fördriva tiden för att senare göra mig i ordning för färd på Kulan :)
Har en känsla av att den här dagen bara kommer flyga iväg :) Imorrn väntar jobb..pigg och glad ska jag stå kvart över fem imorrn för att ta i mot mina flickor som jag ska spendera ett par timmar med..jag kommer ha häcken full..men det är ändå skoj..dom håller igång så timmarna kommer nog springa på ganska fort...
Och innan vi vet ordet av så är det dags att ladda för en ny vecka..
Yeees, jag klagar inte..vill bara att en ny vecka ska ta fart...Känns som om man har sååå mycke att se fram emot nu :)

Nej dags för lite slö surf på annat håll...

På Återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback