Njuuuter

Nej men se där, Söndagen infann sig även denna vecka :)
Ja det här har vart en underbar helg..firade midsommar i Fredas..
Igår tog jag mitt pack och begav mig till Kungsör tillsammans med Emmi och Tobias..Hääärligt!!
Började med att vi intog lite sill och potatis..sen spelades det lite kubb..sen grillade vi och hade det jättemysigt..men diverse lekar..där vi fick spotta sill och tugga kex och sen vissla..ja skoj var det iaf :)
Sen lite senare blev det singstar och Buzz tills vi gick och la oss :)
Var en underbar dag och kväll och jag njöt så mycke det bara gick...
Vaknade upp imorse av att Theo pratade om allt mellan himmel och jord..jag masade mig upp och möttes av detta otroligt vackra väder..Tog med mig Theo ut och sparkade lite boll :) Det är såå sköönt, så fridfullt och jag njuuuuuter för fullt...underbart!!
Har fixat lite med resväska, adapter och annat smått till resan så snart är allt klart gällande det :)

Nej nu ska jag och Tobias ta en vända och spela kubb :)


Solen lyser, himlen är blå..Vad det är skönt att leva då..lalalala...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback