Ny vecka

Måndag och ny vecka..
En vecka av Juni har gått och imorse när Sara ringde mig kunde vi konstatera att det bara är 4 veckor kvar tills vi åker..Guuud vad jag längtar!! Ska bli så underbart att få vakna upp hela den veckan och njuta av vädret, sällskapet och få vara ledig..Det kommer bara säga pang och sen är vi där..Ja herreguud..
Helgen är över och som sagt så väntar en ny arbetsvecka.. sista veckan som jag har jobb..och som det känns nu så kommer den väl inte bli förlängd heller.. känns juh lite tungt..Hade vart så skönt att ha jobb hela Juni ut iaf :) Men man ska inte säga Hej än, jag kanske blir förlängd..!!
Helgen har iaf vart jättemysig och hur rolig som helst...
Nu laddar jag hur mycket som helst för en hel veckas jobb..
Tänk vad tiden går..denna vecka för 4 år sedan var en av dom bästa veckorna i mitt liv..för då började sista veckan inför studenten..Vilken vecka, och vilka minnen som kommer tillbaka!!

Nej dags att ta tag i den här dagen och göra sig klar för jobb..!!
Hoppas ni får en toppenbra dag allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Percy

ja fy fan rent ut sagt..4 ÅR! MEN så kul vi hade !! ujujuj :D



love

2009-06-08 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback