Tidig!!

Men oj vad tidigt jag blev klar idag..brukar gå i ett och precis när jag är klar så är det precis den tiden jag brukar cykla iväg..men inte nu!! Nej idag var jag klar en halvtimme innan...hade ingenting att göra..så några rader hinner jag med innan jag ska iväg..
Onsdag idag redan..en dag kvar att jobba och sen stundar helgen..
En helg som jag inte vet hur den kommer bli...
Hmm.. Ska på Rikards begravning på Freda..det är juh en sak som hänger över mig..Får som en klump i magen när jag tänker på det, svårt att undvika att inte tänka på det!!
På Lörda sen så bär det av till Kungsör..Pappa och Eva ska flytta..till sitt hus, Äntligen!! Jag kan väl inte vara med och bära..men koka kaffe,sjunga en sång och roa Theo hade jag tänkt att göra :)
Sen får vi se vad det blir med det..om jag blir kvar eller inte!? Lutar väl åt det...
Sen innan man vet ordet av så är det Söndag igen..
Veckorna går så fort..
jag hinner inte med..puuh...

Nej nu ska jag plocka ihop mina grejer och sen ta cykeln mot jobbet!!


Sanna min älskade vän, jag tänker på dig, finns här om det är något eller om du behöver något  ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Full fart på Carro.. =) Ses imorn vännen. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback