Wonderful

Äntligen är den här, helgen, med lite längre ledigt :) Ååå det ska bli så skönt..
Jag har legat en dag före hela veckan..haha..har vart lite jobbigt..men nu vill jag att dagarna ska sakta in så man kan njuta ordentligt av denna helg!!
Har iofs mycke att se fram emot så det gör väl inget om det skulle springa på lite :)
Men vore juh skönt om sommaren kunde komma också..soool vill jag ha, värme vill jag ha!!

Midsommar imorrn och som många har sagt så är man inte förvånad över att vädret är som det är..ostadigt..regn?sol? Ja det återstår att se..men jag formar morgondagen efter som den kommer :) så får vi se vad det blir av det..
Hela dagen känns ganska oplanerad..
Blir lunch med Angelica iaf..om vädret inte tillåter ute vistelse så får vi lägga ut en filt här inne hos mig, men hoppas att det blir fint väder..så mycke mysigare att äta ute :)
Ja som sagt, morgondagen är oplanerad och det visar sig hur den blir..

Glaaaad är jag iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback