Ännu mera snö!?

Hmm...jaha, så sa det bara pang så kom det in ett snöoväder.. :( Började igår..och blev bara värre och värre..och imorse när jag vaknade så hoppades jag verkligen på att det hade slutat snöa..men inte..dom var som dasslock..buhu..jag trodde verkligen våren var påväg, när ska den komma!? Sol och vääärme..det är det jag vill ha..jaja, det smälter väl bort så småningom..men irriterande är det iaf!! Helg nu iaf..och det är så underbart sköönt.. gick upp imorse och satte igång att städa och tvätta..å nu är jag klar..är en underbar känsla det där när man är helt färdig och har det rent och fint omkring sig :) Blev en tripp till Örebro igår..kom hem med mycke mer än jag tänkt mig..men jag är glaaad..kläder, jackor och presenter inhandlades :)så nu är det klart..härligt!! Nästa vecka går vi in i April..helt otroligt..vart tig Mars vägen!? Jag tyckte nyss vi firade nyår..haha..Dom har nog rätt när dom säger att åren går fortare ju äldre man blir..det är inte klokt egentligen!! Nej nu ska jag greja vidare här hemma.. Inflyttningsfest står på schemat ikväll :) Auf Wiedersehn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback