Melodifestivalen 2009

Jaaaaa...ikväll är det Final :) Äntligen.. som jag längtat!! Igår var jag i Globen på genrepet och fick en förtitt på finalen..jag var så taggad och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen när det satte igång.det var sjuuuukt bra :) några var sämre och några vart bättre när man hörde dem live :)Jag har sett sarah åka sin hiss, Ugglas har jag hört live,vilket var mycke bättre måste jag säga..EMD hade svidat om till sina vita kläder..snygga är dom :) Det var en himla skillnad på ljudnivån inne i Globen när Heat klev på scenen och när sen EMD klev upp på scenen..aaaahhh..Alcazar var de bästa..vilket drag det var när dom satt igång..och Malena Ernman var riktigt bra live, mycke bättre än vad jag väntat mig!! Å ikväll får man se det på TV igen..ja jag är sååå glad och laddad!! Tänk att lite schlager kan göra mig sååå glad :) Men skiiiiitbra var det iaf :) Nu laddar jag vidare inför kvällen..På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback