Nu då!?

Jaha, nu var schlager hysterin över för ett tag.. vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt..jag tycker det är så roligt :) är nog lite galen i det där tror jag..Karlsson ville kedja fast mig igår innan melodifestivalen skulle börja, vad det nu skulle vara bra för!? Jag höll mig luuuugn...gick fiiinfint :) Och vinnaren är Malena, tycker jag var bra.. känns som att om vi ska ha någon chans så kan det vara ett säkrare kort att skicka henne än Ugglas..hmm..jo jag längtar redan till maj då det ska avgöras.. :) Härlig schlagerkväll var det igår iaf :) Idag blir det en visit till Gustavsvik för att plaska runt lite :) var så längesen jag var där så det ska bli skoj..Skoj att göra nånting på söndagar ibland..annars känns det bara som att söndagar är till för att slappa på..det är såå skönt med sånna dagar,men ibland kan det vara skönt att göra nånting också..Nej nu ska jag ta och göra mig lite frukost :) Petra Mede är riktigt bra by the way.."Ät skit och dä"...På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback