Snö!?

Pratade precis med Sara..hon var påväg hem från skolan i det vackra vårvädret..hon har sol och blå himmel!! Vad har vi? inte vår iaf..det snöar och är mulet!! Nu räcker det väl ändå!? Jag satt för några dagar sen och skrev om hur glad jag var över att våren var här..trodde inte då att jag några dagar senare skulle sitta och titta ur genom fönstret och se att det snöar. Nu har vi upplevt snön..jag har åkt pulka, grillat korv, vart i sälen och åkt slalom, jag har druttat på rumpan både en och två gånger..jag har upplevt vintern och jag är nöjd med det. Nu vill jag ha vår..tussilago..överflöd med grus på gatorna..jag vill ha soool..jag vill ha vååååår!!Ge mig det nu!!!Jaja, Klev upp imorse och visste vad jag hade framför mig..städning och tvättning stod på schemat.. :) nu har jag rensat och städat och gjort fint här hemma..kommer inte hålla sig så länge eftersom jag har en hårig sak här hemma som gärna busar runt så katthåren flyger och far överallt. :) Jobbade igår, gick som en dans..är lite roligare å jobba när man är två.. fick dessutom sluta lite tidigare så det gjorde mig extra glad!! gick hemåt..och undrade vad jag skulle hitta på..Karlsson ringer och säger att hon tänkte besöka mig..trevligt tänkte jag :) Vi började utforska lite på min dator..å vi hittade ett program som var sååå roligt.. Gjorde 2 filmer och ett bildspel med kort från olika tillfällen.. Kan väl säga att att vi var nöjda när resultatet var färdigt!!Vi ville kolla igenom allt..och vad händer!!?? Jo Datorn hänger sig..faaaaan..Therese var tvungen att bege sig hemåt..å jag var fast besluten om att vi inte skulle gå miste om det vi gjort..sagt och gjort..jag satt framför datorn som en envis åsna och försökte ordna det där..programmet hade sparat det vi gjort..fast det var inte så som vi gjort det!! :( Hmm..jaja tänkte jag..det är juh bara å fixa..så jag satt uppe till kl ett för att fixa i ordning allt..haha..Men vad gör man inte för Kristajna AB :D

Kommentarer
Postat av: Josse

vad är det för en sida? nyfiken! ;)

2009-03-24 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback