Underbara dagar..

ja det har verkligen vart ett par underbara dagar...å solen tittar fram även idag :) Känns jätteskönt..man blir så mycke gladare och piggare!! Fredag idag..men jag tar inte helg än..har ett jobb pass kvar imorrn, beståande av 12 timmar..och sen kan jag äntligen slappna av och sova ut på Sönda..ska bli sååå skönt!! Glad att jag fått jobb i helgen iaf..mer timmar och mer pengar, det tackar jag inte nej till :) Ska snart ta mig en sväng med dammsugaren..Sheena har en tendens att håra ner här hemma.. :) så det är bäst att hålla efter..sen blir det nog bara en slappar kväll här hemma..är lite trött efter veckans jobb..och måste vara pigg imorrn så jag orkar hela dagen!! Sen är det en ny vecka på ingång.. längtar redan till nästa heelg..mycke roligt som står på schemat då :) Så nu är det full fart mot Nästa helg som gäller :) Våååååren är verkligen här och det gör mig glad :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja men visst, nästa helg är det ju fest! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback