Vååååår

Nu är våååren på igång, eller det känns som det iaf..skulle väl inte förvåna mig om det kommer in mer snö.. men man kan alltid hålla en tumme för att det inte gör det :) Underbart är det iaf..luktar så gott ute :) Har jobbat idag..och sen raka vägen hem till Sheena som så snält väntade på mig här hemma..inte en enda kruka är kraschad,men däremot har hon ännu en gång gjort ett besök i min gardrob och där jag har alla handdukar och påslakan..men jag kan väl inte klandra henne..har hon inget att göra när jag är borta så skaffar hon sig det.. :) jaja, hon ska bo här ett tag nu så det är väl bara att stå ut, är iaf jätteskönt med sällskap :)Ska kolla lite på film..så jag får tiden att gå tills jag ska iväg å träna.. Aerobic på schemat idag..härligt..sen ska jag hem och kolla greys..blir en bra kväll :) veckan ut består av jobb..torsda freda lörda och sönda..blir bra..måste ha alla timmar jag kan få..behöver spara pengar tills cypern..men finns även mycke som jag behöver nu när våren knackar på dörren..blir dyrt..men är ett måste :) nej nu ska jag kolla den där filmen..

Kommentarer
Postat av: Sara

Dyrt blir det nog för mig med, men va tusan. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback