Bästa helgen på länge...

Så var det Söndag igen..Helgen kommer så sakta men är över så fort...
Denna helg har vart underbar :)
I Fredas så åkte jag och Therese mot Örebro för en helkväll..Började på Efesos för att inta lite mat..oj så gott det var..sen gick vi vidare till Lilla Örebro..sååå himla mysigt ställe..fick lite sällskap :) och sen gick vi vidare till Liquid ( Gamla MM baren ) satt och pratade och skrattade en hel del..haha..sen var det stängningsdags på Liquid och vi gick vidare till Pitchers..Så kl 2 for vi hem nöjda och glada.. I alla fall jag :D
Igår var det Crusing..jag la märke till det även fast jag inte klev utanför dörren för att kolla på bilarna..Sheena skådade alla bilarna från fönstret..hon såg ganska rolig ut när man satt och tittade på henne..hennes huvud for fram och tillbaka som en pingisboll..haha..
Kvällen spenderades hos Angelica med vänner :) sååå himla roligt..skrattade ibland så jag trodde jag skulle spricka..vi är juh helt otroliga ibland, men roligt har vi :)

Så vad ska man göra av denna dag!? Tror int det blir så mycke till ansträngning idag..kolla på film..tv..och bara ta det lugnt :) Så får det nog bli...
Imorrn väntar jobb och stängningsdag...kan bli intressant :)


Tack för igår tjejer...



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv vännen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback