Helgens slut..

Ja helgen börjar gå mot sitt slut..sista dagen att vara ledig innan man ska tillbaka till en jobbarvecka igen :)
Har vart en rolig helg..och skönt med långledigt!!
I Torsdas blev det en lugn och skön dag med mycke umgänge, I Fredas blev det bilåka lite lverallt och en sväng till Ica för att hälsa på.. :) På kvällen samlades vi alla för att fira Sara som hade fyllt år :) Jätteskoj kväll!!
Igår efter att jag vaknat till så tänkte jag att detta kommer bli en väldigt seeeg dag..men oj så fel jag hade..
Fixade till lite här hemma för det såg juh inte klokt ut..sen cyklade jag till Karlsson..vi funderade på vad vi skulle kunna hitta på..efter ett tag kom vi på att grillning stod på schemat.. sagt och gjort..åkte och inhandlade massa gött och sen satte vi igång, det kan juh nu konstateras att vi redan lärt oss massor om grillning :) I slutet av sommaren skulle man kunna säg att vi kommer vara experter.. haha...
Ja som sagt helgen har snart nått sitt slut och det gäller att göra något av denna dag också.. Blir lunch med tejerna lite senare..och jag ska försöka tvätta lite idag..sängkläder iaf..hmm..ska nog springa ner och kolla läget i tvättstugan för isf sätter jag fart redan nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback