Men vad är detta!?

Hmm...ja jag tror det kallas vååår..det kommer ett skop med otroligt fina dagar..och sen kommer det reeeegn...inte mig emot, men varför just idag!? eller nu..när det är helg!? Då ska det juh vara soooligt och fint..regna kan det få göra alla andra dagar..men inte när man är ledig..jaja, jag surar inte för det..kan vara mysigt med regn :) Bara att bära med sig ett paraply dit man ska :) för regnkläderna har jag juh på jobbet...attans!!

Kom hem från jobbet för en stund sen, begav mig iväg för att slänga mig i solariet en kort stund..sen hem och färga håret..nu sitter jag här med hela håret i färg :) Blir väl ingen direkt skillnad men kände att det var dags att fylla i iaf :)
Dagens I-lands problem har inte gett sig heller, outfit för kvällen..ska det vara sånt här väder hela kvällen så vet jag inte nå hur jag ska klä mig..puuh..men men..det problemet ger snart med sig :) Fjantig man är egentligen..det är juh bara att ta på sig något ( men ändå inte )

Nej dags att skölja ur färgen...

Geeee mig soooool!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback