My Favourite day

Så var Lördagen på denna vecka här..
Vaknade tidigt imorse..tröötttt...solen klämde sig in mellan gardinerna..ja det är väl inte så mycke att klämma sig igenom egentligen, det är juh sååå ljust när jag vaknar..så vid halv sju imorse slog jag upp ögonen och trodde inte det var sant när jag kollade på klockan..puuh...trött och ville sova åtminstone en timme till..men det gick verkligen inte!!
Måste fundera ut nå ganska snart angående dom där fönstren...för såhär kan jag juh inte ha det!! :)

Inte gjort nånting sen jag vaknade..bara gått runt och funderat...hmm..
Skulle behöva dra ett varv med dammsugaren..men efter att jag lyssnat på radion där dom hade diskussioner om när man anser att det är okej att börja härja runt på helgerna..tiden är inte riktigt inne för det än om man ska lyssna på deras diskussioner så jag väntar en liten stund med det...
Tror jag ska ta cykeln till affärn om en liten stund, behöver inhandlas lite grejer som tagit slut...
Sen har jag hela dagen framför mig...


Have a wondeful day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback