Ont, det gör Ont..

Ja det värker i både min rygg och mitt hjärta.. vilken dag detta har varit...
Jag är glad att jag är sysselsatt med jobb och annat om dagarna...Annars tar tankarna över...
Koppen rann över när jag tände ljus här hemma och inväntade ett avsnitt av Greys..Vilket ansvnitt!!
Morgondagen består av jobb..en lång dag imorrn, precis vad jag behöver!! Sen väntar helgen..På freda åker jag in till Örebro för att försöka fixa ryggen..håll en tumme för mig!! För tillfället går jag som en gammal gumma.. :(
Men sen ser min helg ut som ett enda frågetecken...som jag känner nu har jag just inte lust med nånting!!

Nej vilken dag..bort med den och hit med nästa...


Drömmen ger oss inte det vi önskar i vaket tillstånd...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback